Avsnittsbeskrivning
Ljudet av Jenny Kaiser - VD på reklambyrån en av Sveriges mest framgångsrika reklambyråer Åkestam Holst har en gedigen yrkeserfarenhet både som kund och konsult inom strategisk marknadsföring, varumärkes- och kommunikationsutveckling. I detta avsnitt får vi höra henne berätta om sin karriärsresa och om vad hon upplever är anledningarna till reklambyråns framgång. Men också utmaningarna som rådande marknadsläge skapar för många kunder där osäkerheten leder till kortare horisonter som inte alltid är enkelt att navigera i eller skapar bäst förutsättningar för att skapa önskad effekt. Hon tycker kommersiellt ljud idag har en oförtjänt plats i marknadsföringspyramiden trots att ljud starkt kan driva distinkta assets för ett varumärke. Här behöver ljudhusen bli bättre på att inspirera och påvisa värdet av att använda radio i kombination med andra medier samt tydliggöra hur ljud påverkar och hjälper minnesbilder och avsändaridentitet. Jenny delar också med sig av framtidsspaningar och AI, om en rolig anekdot fr