Vi Hörs!

Del 2: AI och assets för Framtidens Marknadsavdelning

Avsnittsbeskrivning

Bauer Medias B2B podd Vi hörs med Johnny Strömgren och Anki Berglund var på plats på FRAMTIDENS MARKNADSAVDELNING med RESUMÉ på Grand Hôtel och dess Vinterträdgård och intervjuande en del av de talare / panelister som uppträdde på scen och som frikostigt delade med sig av sin kunskap och vision för deras bolag allt inkapslat i hur en marknadsavdelning i framtiden bör arbeta och vilka dess utmaningar är. I detta avsnitt: Sofie Struwe – CCO på NetOnNet om det viktigaste fokuset framåt, om vikten av AI + hur de ser på sina konkurrenter, sina kunder och styrkan av att ligga i framkant i en sällanköpsbransch. Hennes viktigaste lärdom hittills och hur mediemix har förändrats under åren och hur de nu gör en omtagning av sin positionering ljudmässigt. Pontus Egner - Senior Client Consultant på DVJ Insight om deras omfattande studie i 11 europeiska länder och 2 300 intervjuer med marknadschefer + 2 000 konsumentintervjuer och dess resultat. Vad är skillnaden mellan en vinnare kontra företag som inte växer? Ger

Avsnittet är från Vi Hörs!

Relaterade program