Avsnittsbeskrivning
Erik som är ekonomie doktor och forskare vid centret för Consumer Marketing vid Handelshögskolan har mycket intressant att säga. I detta specialavsnitt med Bauer Medias B2B podd Vi hörs tillsammans med Johnny Strömgren och Anki Berglund fick vi chansen till en längre intervju med Erik under Resumés konferens FRAMTIDENS MARKNADSAVDELNING på Grand Hôtel och dess Vinterträdgård. När vet man att strategin är rätt eller borde ges upp? Har du ställt dig frågan: ”Vad är det verkliga värdet som vi erbjuder”? Förstår vi ens grundförutsättningarna för en bra kommunikation? Hur bra behöver man vara för att göra sina konkurrenter nervösa? Dessutom berättar Erik om hur han älskar AI men att man aldrig får glömma bort kundrelationen. Detta och mycket mer diskuterar vi med Erik i detta specialavsnitt. Välkommen att lyssna! Programledare: Johnny Strömgren – Försäljningsdirektör och Anki Berglund – Brand Partnership på Bauer Media Sverige, samt vår eminenta producent Johanna Fundelius.