Vi Hörs!

Specialavsnitt - Marknadsinsikter tillsammans med Sveriges Annonsörer och Kapero

Avsnittsbeskrivning

Sveriges Annonsörer och Kaperos rapport MarknadsAvdelningen’23 undersöker marknadsavdelningarnas roll och ansvar samt belyser vilka utmaningar och möjligheter marknadsteamen står inför framöver. Marknadsavdelningarna växer och mängden aktiviteter, kanaler och innehåll ökar. Kompetens som tidigare köpts externt flyttar in på marknadsavdelningarna och teamen har utökats med en mängd olika specialistroller. Rapporten visar att majoriteten av marknadscheferna tycker att man borde arbeta på ett mer effektivt sätt. Detta avsnitt är ett specialavsnitt där ni får ta del av intressanta marknadsinsikter genom ett samarbete mellan Bauer Media och Sveriges Annonsörer. Dessa marknadsinsikter publiceras en gång per kvartal med fyra intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll från Sveriges Annonsörers skribent Carin Fredlund och i detta avsnitt har vi även med oss Kaj Johansson från Kapero. Det är väl underbyggda artiklar att ta del av när du har tid. Sveriges Annonsörer företräder Sveriges marknadsförare

Avsnittet är från Vi Hörs!

Relaterade program