Avsnittsbeskrivning
Ljudet av Madeleine Thor - VD för IRM (Institutet för reklam och mediestatistik). Välkommen till ett avsnitt fyllt av insikter och förutsägelser om mediebranschens framtid! Madeleine delar med sig av sin djupa kunskap om branschens förändringar. Från de nya kategorierna som uppstått till de som försvunnit och de som sticker ut.Hör om de senaste kvartalen, från det negativa till det positiva, och få en exklusiv inblick i prognoser för 2024 och framåt. Vilka medier kämpar och vilka blomstrar? Madeleine avslöjar också branschens hemligheter när det gäller investeringar och digital tillväxt.Vi utforskar också vikten av mätningar och att göra dem intressanta för att driva fram förändring. IRMs uppdrag som ett oberoende institut är att ge branschen den statistik den behöver för att blomstra.Så slå dig ner, koppla upp dig och låt oss utforska mediebranschens fascinerande värld tillsammans.Välkommen att lyssna!